Модуль 4. Рефлексія.

Формуюче оцінювання в проектому навчанні

 Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для обраної  теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби наших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
 Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
Створили презентацію основних ідей навчальної теми (опис життєвої ситуації, що є ключовою в проекті, яка зацікавить учнів; Ключове та Тематичні запитання, які спрямовуватимуть діяльність учнів при розробці і створенні ними проектів; створений інструмент для вхідного оцінювання попередніх знань, уявлень та умінь учнів, який допоможе виявити прогалини в їх розумінні, знаннях основних понять теми та брак необхідних навичок)
Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни.
З кожним днем працювати стає цікавіше!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

                                               Пам’ятка для батьків 1. Діти – основа сім’ї. У процесі виховання враховуйте індивідуаль...